lørdag 7. juli 2007

Grått hus og Finn


Dette er altså grå-fargen jeg har valgt. (Den ser lysere ut på bildet enn i virkeligheten)
Veldig fornøyd med fargen, men litt overrasket over at den går litt mot gråblå. Mente jeg hadde tatt en som IKKE gjorde det...

Vi har hele tiden tenkt å selge det "gamle" IKEA-kjøkkenet på Finn og i dag fikk jeg endelig lagt ut en annonse. Siden akkurat det kjøkkenet har gått ut og det derforikke går an å supplere med flere moduler var jeg litt usikker på hvilken pris jeg skulle sette.
Jeg endte opp med 6000,-, med mulighet for avslag i prisen hvis de var med og demonterte.

Etter en halvtime var det solgt!!!!!! Nå har vi riktignok bare fått den ene henvendelsen, men det er likevel så jeg angrer på at jeg ikke satte prisen høyere.
Men sånt vet man aldri...
Dessuten, 6000 er tross alt 6000 - noe som kommer godt med siden budsjettet vårt sprekker på så og si alle punkter.
Merkelig nok, for budsjetter pleier da aldri å sprekke... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra du fikk solgt kjøkkenet!! Og 6000 er gode penger å ta med seg! :-)

Gråfargen på huset var veldig fin syns jeg - i fremtiden vurderer jeg å herme... ;-) Regner med det blir hvite vinduskarmer - det tror jeg ihvertfall vil være veldig delikat!

Klem-Marit

Kristine sa...

Ja, det blir hvite karmer og vindski. Vurderte mørkegrå en liten stund, men det blir nok best med hvitt.

Anonym sa...

Gøy å følge med. Kjekt å få solgt fort da. Blir skikkelig fint. Grått hus er bra:)

Signe

The Evjens sa...

Jøss, dere er blitt Finn-kongene. En halvtime :-)

Men er det ikke vanskelig å få malt i alt regnværet? Jeg har hatt ferie 1,5 uke nå og har hatt 10 minutter med sol. Ikke noe vits å bade, det er like vått på land...