mandag 1. oktober 2007

Hva pokker var det godt for!!!!?

Nå er de tyske malerne (eller hva de er) ferdige og hvis jeg legger godviljen til kan jeg kanskje se en forbedring fra hvordan det var.
Derav, hva pokker var den behandlingen godt for!?!?!??!?!?

Bygger ikke helt nytt kjøkken (gang og vindfang også, men kjøkkenet har størst konsekvenser) for å ta til takke med stygge vegger.
Men samtidig er ikke en ny utsettelse aktuelt heller.... Det tar på både for liten og stor å bo sånn som vi gjør nå.

De var supergjerrige med malingen når de malte på nytt så jeg har et håp om at et ekstra strøk vil hjelpe.
Det hjalp litt og nå har jeg malt enda en strøk og er spent på hvordan det blir når det tørker.

Ellers har vi vært på hvitevare-runde i dag og det var lønnsomt.
Som jeg skrev tidligere har rabatten vært liten på de pakketilbudene vi har fått, men i dag fikk vi et mye bedre tilbud fra Expert. Skiller ca 5000,- på de andre.
Litt endringer på valget har det blitt også. Vi dropper Beha og velger Aeg induksjonstopp (en type jeg har sikla på hele tiden, men syntes var litt dyr) og Siemens stekeovn. Fortsatt Siemens kjøleskap og Asko oppvaskmaskin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner frustrasjonen din, men dere skal vel fylle opp mesteparten av veggene med kjøkkenskaper, skal dere ikke det da? --blir nok bra til slutt!

Hva heter forresten fargen på kjøkkenet - den var fin!! Kanskje vi må herme... ;-)

-marit

Kristine sa...

Tja, hadde det vært det gamle kjøkkenet så hadde det ikke blitt mye igjen, men nå får vi ganske store flater uten skap og da må det jo være fint.

Det er eggehvit. :)