fredag 12. oktober 2007

Nå håper jeg vi har brukt opp uflaksen....

Maleren vi fikk tak i tok på seg jobben her selv om han egentlig hadde altfor mye å gjøre. For å løse det leide han inn en ekstraperson som påstod han var god til å male. Det var han ikke!!!!!!
Da jeg kom hjem på tirsdag oppdaget jeg først at det eneste han hadde gjort den dagen var å male kjøkkenet - det er greit det er stort, men så stort er det ikke at han må ha hele dagen på det...
Men det verste var likevel kvaliteten. Masse helligdager og sig andre steder.... Så da har vi kastet bort 6 nye dager og jeg ender likevel opp med å male selv. Akkurat som om jeg har tid til det...

Snekkeren har vært her litt nå og gjort ferdig siste del (bortsett fra kjøkkenvinduene som fortsatt skal komme i uke 42). Den nye døren har nå kommet inn og listing rundt de andre vinduene er ferdig.

Nå holder Petter på med å legge tak på kjøkkenet og så skal vi legge parkett i morgen. Forhåpentligvis kan vi begynne med kjøkkenet også i morgen, men jeg burde vel ha lært å ikke ha for store forhåpninger om hva vi rekker på en dag....
Det kommer bilder av dette, men akkurat nå fikk jeg ikke lov til å kopiere bilder fra kameraet til pc-en. Prøver igjen senere.


Ingen kommentarer: