lørdag 8. september 2007

Kjøkkendrømmen knust....

(Det er bare 10 min siden jeg oppdaget dette så språket er nok en smule preget av det. Og jeg forbeholder meg rette til å editere innlegget når sinnet har lagt seg. :) )

Drømmekjøkkenet mitt (eller i hvert fall drømmen om dette kjøkkenet) er ikke mulig.
Vi har tegna og tenkt og vi fant en god løsning til kjøkkenet vårt... Og vi har handlet (det ligger t.o.m. klart i kjelleren).

Men ingen, ikke engang snekkeren, har fortalt meg at den helv....., forb...., jæ..... limtredrageren vil ligge 30 cm under vanlig takhøyde....
Sånn at det ikke er plass til overskapene!!!!!!!!!!!!!!!



Bildet er tatt inne fra kjøkkenet og limtredrageren angir overgangen mellom nytt og gammelt bygg.

Men det verste av alt er kanskje at jeg har sett på den drageren nå i et par uker uten å skjønne det... Åååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snakk om å ødelegge motivasjonen for resten av helgen.

3 kommentarer:

The Evjens sa...

Det positive er at kjøkkenet blir billigere! :-)

Kristine sa...

Ja, det er jo sant... :)
Kanskje.... Nå leker jeg med ideen om å bytte ut den ene benkeplaten for å få inn et underskap til - og da går det opp-i-opp.

Anonym sa...

Vet ikke hvor mye limtredrageren bygger, men ved å skifte ut med ståldrager så sparer du en del...

Petter