torsdag 20. september 2007

Panelplater II

Nå har leverandøren sett på platene og han syntes de var helt forferdelige og konkluderte med at det måtte være feilproduksjon.
Planen var at han skulle komme hjem til oss for å kikke på det på tirsdag, men vi hadde tenkt å legge tak og gulv i helgen og er lite interessert i å vente til da.
Petter ringte til leverandøren og det endte med at det kommer en fyr i morgen for å se på det.
De er ikke villig til å ta ned platene og erstatte de, så mest sannsynlig kommer en maler for å pusse de og male de på nytt. Som de betaler selvfølgelig.

I dag har jeg bestilt samme type plater til kjøkkent med forsikring om at de ikke kommer fra samme produksjon, men jeg er likevel spent på det.... De kommer i morgen så da må jeg nok prøvemale litt med engang for å sjekke. :)

Barna har dratt på fjellet sammen med mormor og besse i dag så vi har "langfri". Når Hedda kommer hjem skal rommet hennes stå helt ferdig (minus gardiner som jeg skal bestille fra Danmark) og jeg gleder meg til å gjøre det klart. :)

På mandag var vi på Ikea for å bytte kjøkkenmodulene og handle møbler. Vi skjønte etterhvert at vi hadde for liten henger, så vi fikk ikke med oss alt vi hadde tenkt. Vi droppet de nye kjøkkenskapene og spisestuestolene. Petter er forbi minst en gang i uken og det kan han ta inni bilen. Senga til Henrik hadde de ikke på lager, men han sover forstatt i sprinkelsengen så det er ikke noe hast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra å høre om mdf-platene!! :-)

Ønsker dere en god jobbehelg med barnefri!!

Jeg og guttane reiser til fjells for å hjelpe til å snekre hytte.

Klem-Marit

The Evjens sa...

Går det an å ta bilde av de dårlige mdf-platene?

Anonym sa...

Dere får ha en god jobbehelg.

Det er ikke mye tid til private sammenkomster om dagen, regner med at det blir bedre når brikkene faller på plass:) Forhåpentligvis er det vel lenge til noen av oss skal se en malerkost igjen etter denne runden.